logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.0 /10
دانلود فیلم راهبه 2 The Nun 2 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم راهبه 2 The Nun 2 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم راهبه 2 ( The Nun 2 ) به کارگردانی مایکل چاوز (Michael Chaves) و در ژانر ترسناک، معمایی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشورهای آمریکا و انگلستان است. در این فیلم هنرمندانی استورم رید، تایسا فارمیگا، آنا پاپپلول، کیتلین رز داونی، بونی آرونز، جوناس بلوکت و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم راهبه 2 به صورت مشترک توسط ریچارد برنر، مایکل کلیر، گری دابرمن، دیو نویستادتر، ویکتوریا پالمری، پیتر سفرن، جادسون اسکات و جیمز وان تهیه شده است. تدوین و ویرایش این فیلم توسط گریگوری پلاتکین انجام شده و فیلمبرداری آن توسط تریستان نایبی انجام شده است. فیلم راهبه 2 دنباله فیلم راهبه (The Nun 2018) و نهمین قسمت در فرانچایز دنیای سینمایی است.

مایکل چاوز، که پیش از این فیلم احضار 3 یا همان احضار: شیطان مرا وادار به انجام این کار کرد (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) را ساخته، برای کارگردانی فیلم راهبه 2 انتخاب شده است و آکیلا کوپر نیز به عنوان نویسنده در کنار او حضور دارد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای راهبه 2 با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم های ترسناک

دانلود فیلم همه سرگرمی ها و بازی ها با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های خارجی جدید

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم راهبه 2 The Nun 2 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟