logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.5 /10
دانلود فیلم سروصدا Noise 2022
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

فیلم سروصدا Noise با دوبله و زیرنویس فارسی

 

فیلم سروصدا یا نویز (Noise) با عنوان اصلی (Ruido) نیز شناخته میشود به کارگردانی ناتالیا بریستین (Natalia Beristain) و در ژانر درام و خانوادگی ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2022 کشورهای آرژانتین و مکزیک است. در این فیلم هنرمندانی همچون بجولیتا اگورولا، ترزا رویز، اریک ایزریل کونسوئلو، پریسلا ایزکوییردو، آرتورو بریستاین، آلفونسو اسکوبدو، ماریانا گیمنز، پریسلا ایزکویردو، مائوریسیو کالدرون مورا، آدریان وازکز و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.2 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “سروصدا” پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی، با موفقیت بزرگی روبرو شد و به عنوان برنده بهترین کارگردانی اعلام شد. همچنین، این فیلم برای دریافت سه جایزه دیگر نیز نامزد شد؛ این جوایز شامل بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم بلند بودند.

 

فیلم “سروصدا” پس از اکران، با بازخوردهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد. این فیلم به خاطر موسیقی متن زیبا، فیلمنامه قوی، کارگردانی برتر، فیلمبرداری به‌صورت حرفه‌ای، سکانس‌های احساسی، شخصیت‌پردازی‌های عالی، مفاهیم عمیق مطرح شده، فضاسازی‌های خیره‌کننده، جلوه‌های بصری فوق‌العاده، جنبه‌های فنی برجسته و همچنین بازی فوق‌العاده بازیگران مورد تحسین و ستایش قرار گرفت.شما می توانید فیلم بسیار زیبای سروصدا را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم درام

دانلود فیلم Lighting up the Stars با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سروصدا Noise 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟