logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.3 /10
دانلود فیلم سریع و خشمگین 5 Fast Five 2011
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم سریع و خشمگین 5 Fast Five 2011 با دوبله و زیرنویس فارسی

 

فیلم سریع و خشمگین 5 یا سریع 5 (Fast Five) که با عناوین (Fast & Furious 5) و (The Fast and the Furious 5) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی جاستین لین (Justin Lin) و در ژانر اکشن، ماجراجویی، جنایی، درام و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2011 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون وین دیزل، پل واکر، جوردانا بروستر، دوئین جانسون، ترسی گیبسون، لوداکریس، سانگ کانگ، گل گدوت، مت شولتز، دون عمر، السا پاتاکی، ژواکیم دی آلمیدا و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 7.3 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم سریع و خشمگین 5 بعد از پخش، با دریافت بازخورد مثبت بسیاری از منتقدان و مخاطبان روبرو شد. به طوری که بازی فوق العاده بازیگران، به خصوص وین دیزل و پل واکر، فضاسازی ها، فیلمنامه، موسیقی تصویری، عکاسی، خط داستان، کارگردانی، جلوه های ویژه، طراحی شخصیت و همچنین ارزش های تولید، همه درحال تشویق و تمجید بودند.

 

فیلم سریع و خشمگین 5 پس از شرکت در چندین جشنواره بین المللی، توانست 9 جایزه را کسب کند، از جمله جایزه بهترین موسیقی تصویری، بهترین کار با وسایل نقلیه، بهترین مبارزه و بهترین کارگردانی. همچنین به عنوان نامزد دریافت 21 جایزه دیگر نیز شناخته شد، که از آنها می توان به نامزدی بهترین بازیگر مرد با بازی پل واکر، دوئین جانسون و وین دیزل، بهترین فیلم اکشن، بهترین صداگذاری، بهترین ویرایش صدا و بهترین کار با وسایل نقلیه اشاره کرد. تصویربرداری این فیلم در برزیل و پورتوریکو انجام شد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای سریع و خشمگین 5 را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

  موسیقی متن 

« دانلود »

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های اکشن

دانلود فیلم آلفا با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سریع و خشمگین 5 Fast Five 2011

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟