logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.5 /10
دانلود فیلم سمی Toxic 2022
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم سمی Toxic 2022 با زیرنویس فارسی

 

فیلم سمی،قتل هوایی یا تاکسیک (Toxic) با عنوان اصلی (Gonggisalin) که با عناوین (Bacteria) و (Air Murder) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی جو یونگ سان (Jo Yong Sun) و در ژانر معمایی و درام ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2022 کشور کره جنوبی است. در این فیلم هنرمندانی همچون جانگ گوانگ، کیم سانگ کیونگ، سئو یونگ-هی، یون کیونگ-هو، لی سون-بین، لی جی هون، جانگ هیوک جین و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 6.5 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “سمی” پس از اکران با بازخوردهای مثبت از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد. این فیلم بر اساس داستان واقعی است که به جونگ تائه هون، پزشک ارشد یک بیمارستان می‌پردازد. در این فیلم، پسر جونگ تائه هون به دلیل بیماری ریوی ناگهان از دنیا می‌رود و به زودی همسرش هان گیل-جو نیز به طور ناگهانی به دلیل همان بیماری جان باخت.

عواملی مانند اجراها، بازی جذاب کیم سانگ کیونگ، موسیقی متن، فضاسازی‌ها، طراحی شخصیت، طراحی صحنه و همچنین ارزش‌های تولید نیز در این فیلم تحسین شدند. شما می توانید فیلم بسیار زیبای سمی را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم معمایی

دانلود فیلم I Want to Know Your Parents با دوبله فارسی

دانلود فیلم های کره ایی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سمی Toxic 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟