logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
3.3 /10
دانلود فیلم سیل The Flood 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم سیل The Flood 2023 با زیرنویس فارسی

 

فیلم سیل یا فلود (The Flood) به کارگردانی براندون اسلاگل (Brandon Slagle) و در ژانر اکشن، ترسناک و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون ننیکی ولان، کاسپر ون دین، لویی ماندیلور، دوانی پین، رندی وین، رایان فرانسیس، کیم دلونگی، مایک فرگوسن، کلی بی جونز، ایین اوبراین، رندال جی بیکن، بیر ویلیامز، الکس فارنهام، الکساندر وینترز، جان گرت ماهلمیستر، جاناتان سامسون، لوئیس ناوا و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 3.4 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “سیل” درباره گروهی از افراد است که تصمیم می‌گیرند در طول یک طوفان خطرناک وسهمگین، از زندان فرار کنند. اما نقشه جسورانه آن‌ها با حمله‌ی گروهی از تمساح‌های گرسنه و ترسناک به طور کامل عوض می شود.

تهیه‌کنندگی فیلم “سیل” توسط مارک بوت،کارولینا براسیل، جیمزکالن برساک، ایمی کول، جردن دیکسترا، رایان فرانسیس، لاندون گورمن، دیمون هیلین و جوزف لانیوس به صورت مشترک برعهده داشته شده وموسیقی متن آن نیز توسط رندی کالسی ساخته شده است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای سیل را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های ترسناک

دانلود فیلم باتلاق شنی با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های جدید

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سیل The Flood 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟