logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
3.5 /10
دانلود فیلم غریبه ای در جنگل Stranger in the Woods 2024
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم غریبه ای در جنگل Stranger in the Woods 2024

فیلم غریبه ای در جنگل ( Stranger in the Woods ) که با عنوان (Look at Me) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی آدام نیوچک (Adam Newacheck) و در ژانر ترسناک، معمایی، درام و هیجان انگیز است.این فیلم محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون هالی کنی، برندین براون، پاریس نیکول، رادک آنچاک، تدی اسپنسر، دوون استوارت و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 3.6 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “غریبه‌ای در جنگل” به کارگردانی کایل نیوچک، داستانی دلهره‌آور از تلاش برای بقا در شرایطی غیرقابل تصور را روایت می‌کند. موسیقی متن این فیلم، اثر دنی وبر، فضایی وهم‌آلود و پر از تشویش را به وجود می‌آورد و فیلمبرداری آن اثر تراویس پرو بوده است زیبایی‌های وهم‌آور جنگل و تاریکی‌های پنهان آن را به تصویر می‌کشد.

در این فیلم، زنی غمگین به نام اولیویا که به تازگی نامزد خود را از دست داده، به همراه دوستانش به سفری برای التیام زخم‌های روحی خود راهی کلبه‌ای دورافتاده در دل جنگل می‌شود. اما این سفر آرامش‌بخش به زودی به کابوسی وحشتناک تبدیل می‌شود.شما می توانید فیلم بسیار زیبای غریبه ای در جنگل با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم ترسناک

دانلود فیلم Exhuma 2024

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم غریبه ای در جنگل Stranger in the Woods 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟