logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.8 /10
دانلود فیلم فراری Ferrari 2023
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم فراری Ferrari 2023

فیلم فراری ( Ferrari ) با عنوان اصلی (Anatomie d’une chute) به کارگردانی مایکل مان (Michael Mann) و در ژانر بیوگرافی، درام و تاریخی است.این فیلم محصول سال 2023 کشورهای آمریکا، بریتانیا، ایتالیا و چین است. در این فیلم هنرمندانی همچون آدام درایور، پنه‌لوپه کروز، شیلین وودلی، سارا گدون، گابریل لئون، جک اوکانل، پاتریک دمپسی، والنتینا بله، اریک هاوگن و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.8 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم فراری به تهیه‌کنندگی مشترک محمد الترکی، مونیکا باکاردی، دی سی کسیدی، مگی چیفو، میکی امریش، مایکل فیسک، آرتور گالستیان، وی هان، توماس هایسلیپ، نیل هیوز، آندریا ایروولینو، نیلز جول، جان لشر و چی لین، موسیقی متنی از دنیل پمبرتون و فیلمبرداری اریک مسرشمیت، با الهام از زندگی واقعی انزو فراری، بنیان‌گذار ایتالیایی شرکت فراری، و بر اساس کتاب بیوگرافی «انزو فراری: مرد و ماشین» نوشته بروک ییتس ساخته شده است. شما می توانید فیلم بسیار زیبای فراری با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم های بیوگرافی

دانلود فیلم Dumb Money 2023

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فراری Ferrari 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟