logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
5.4 /10
دانلود فیلم فسیل
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم فسیل

فیلم فسیل ( Fossil ) به کارگردانی کریم امینی و در ژانر کمدی، خانوادگی، اجتماعی و درام ساخته شده است.این فیلم در سال 1399 ساخته و در سال 1402 اکران شد. در این فیلم هنرمندانی همچون بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، بابک کریمی، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری، امید روحانی، علیرضا استادی، قاسم زارع، خشایار راد، مجید شهریاری و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.4 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم فسیل اولین تجربه کارگردانی “کریم امینی” محسوب می‌شود.فیلمنامه این فیلم توسط کریم امینی، علی باطنی و آرمین طهماسبی نوشته شده است.فیلم فسیل با استقبال خوب منتقدان و تماشاگران روبرو شده است و بسیاری آن را یکی از بهترین فیلم‌های طنز سال 1401 می‌دانند.شما می توانید فیلم بسیار زیبای فسیل را با تهیه نسخه قانونی، این فیلم را با بالاترین کیفیت از وبسایت تهران موویز با مصرف پهنای باند اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم هولیا

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فسیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟