logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
5.8 /10
دانلود فیلم مالوم Malum 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

فیلم مالوم Malum با زیرنویس فارسی

فیلم مالوم یا شیطانی (Malum) به کارگردانی آنتونی دی بلاسی (Anthony DiBlasi) و در ژانر ترسناک، درام، معمایی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشورهای آمریکا و ایتالیا است. در این فیلم هنرمندانی همچون جسیکا سولا، کوین وین، مونرو کلاین، کندیس کوکا، والری لو، کلارک ولف، ناتالی ویکتوریا، چانی مورو، سام بروکس، بریت جورج، مورگان لنون، دانیل کوین، بن کاساندی، کریستوفر متیو اسپنسر، انجل ری، دونوان کرک پاتریک، اریک اولسون، دیوید فولتز، بروکلین دورس، مگان ماسی و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.2 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تهیه‌کنندگی فیلم “مالوم” به دست “بونر بلو”، “جاستین براون”، “دن کلیفتون”، “ملیسا گروور”، “اریک کلیفیلد”، “لوک لابو” و “اسکات پویلی” به صورت مشترک انجام شده است. طراحی تولید این فیلم توسط “نیکول بالزارینی” انجام شده و فیلمبرداری آن توسط “شان مک دانیل” انجام شده است. “مالوم” یک فیلم تصویری جسورانه و گسترده از فیلم ترسناک “Last Shift” محصول سال 2014 میلادی کشور آمریکا می باشد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای مالوم را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های ترسناک

دانلود فیلم Tin and Tina با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم جدید

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مالوم Malum 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟