logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.6 /10
دانلود فیلم ماهان Mahaan 2022
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم ماهان Mahaan 2022 با دوبله فارسی

 

فیلم ماهان (Mahaan) که با عناوین (Chiyaan 60) و (Maha Purusha) نیز شناخته می‌شودبه کارگردانی کارتیک سوباراج (Karthik Subbaraj) و در ژانر اکشن، جنایی، درام و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2022 کشور هندوستان است. در این فیلم هنرمندانی همچون ویکرام، سیمران، درو ویکرام، بوبی سیمها، وتای ماتوکومار، سانانت، الاودین، آموز، انبو، بهاراتان، وانی بوجان، رام چارلز، آکشات داس و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 7.6 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “ماهان” پس از عرضه، با دریافت بازخوردهای بسیار مثبت از سوی منتقدان و استقبال گسترده از سوی مخاطبین روبرو شد. این فیلم به خاطر خط داستانی قوی، شیوه کارگردانی منحصر به فرد، فیلمنامه‌ای جذاب، موسیقی متن فوق العاده، بازی برجسته بازیگران، به ویژه بازی جذاب ویکرام،یلمبرداری حرفه‌ای، فضاسازیهای زیبا، شخصیت‌پردازی عمیق، جلوه‌های ویژه، طراحی لباس هنری، ارزش‌های تولید بالا، تدوین و ویرایش حساب شده و همچنین سکانس‌های اکشن مورد تحسین و ستایش قرار گرفت.شما می توانید فیلم بسیار زیبای ماهان را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های اکشن

دانلود فیلم قفل ساز با دوبله فارسی

دانلود فیلم های هندی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ماهان Mahaan 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟