logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.2 /10
دانلود فیلم معصوم Immaculate 2024
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم معصوم Immaculate 2024

فیلم معصوم یا بی گناه ( Immaculate ) به کارگردانی مایکل موهان (Michael Mohan) و در ژانر ترسناک، معمایی، درام و هیجان انگیز است.این فیلم محصول سال 2024 کشورهای آمریکا و ایتالیا است. در این فیلم هنرمندانی همچون سیدنی سوئینی، سیمونا تاباسکو، آلوارو مورته، بندتا پورکارولی، جورجو کولانجلی، دورا رومانو، جیامپیرو جودیکا و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.2 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “معصوم” توسط تیمی از تهیه‌کنندگان شامل دیوید برناد، کریستوفر کازانووا، جاناتان داوینو، جان فریدبرگ، ویل گرینفیلد، مایکل هایملر، گابریلا لیبوویتز، تدی شوارتزمن، بن شافر، سیدنی سوئینی و ماتئو والکوچیا ساخته شده است. ویل بیتس آهنگسازی موسیقی متن این فیلم را بر عهده داشته و الیشا کریستیان فیلمبرداری آن را انجام داده است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای معصوم را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم ترسناک

دانلود فیلم Abigail 2024

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم معصوم Immaculate 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟