logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.5 /10
دانلود فیلم من مادر هستم
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم من مادر هستم

فیلم من مادر هستم (I Am Mother) فیلمی در ژانر اجتماعی ، جنایی ، خانوادگی و درام بوده که به کارگردانی فریدون جیرانی (Fereydoun Jeyrani) ساخته شده است.فیلم من مادر هستم محصول کشور ایران بوده که به تهیه کنندگی سید غلامرضا موسوی در سال 1389 ساخته و در سال 1391 منتشر شده است.در فیلم من مادر هستم بازیگرانی مانند باران کوثری، حبیب رضایی، فرهاد اصلانی، امیرحسین آرمان، هدایت الله سجادی، آرمان صورتگر، کریم عباسی ، پانته‌آ بهرام و هنگامه قاضیانی به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلمنامه این فیلم را لیلا لاریجانی و رحمان سیفی‌آزاد نوشته است.جالب است بدانید که این فیلم پس از اکران در سینماهای کشور آنقدر زیاد بود که فروش روزانه یک فیلم غیر کمدی را شکست ، این رکورد پیش از این در دست فیلم جدایی نادر از سیمین بوده است.به دنبال شکایت انصار حزب‌الله، فریدون جیرانی، کارگردان و غلامرضا موسوی، تهیه‌کننده فیلم «من مادر هستم»، به همراه جواد شمقدری، رئیس سازمان سینمایی، به دادسرای کارکنان دولت احضار شدند.همچنین، ائمه جمعه به این فیلم حمله کردند و با نمایش آن مخالفت کردند.

نشست این فیلم سینمایی در فرهنگسرای «رسانه» به حاشیه کشیده شد و منجر به درگیری لفظی و فیزیکی شد.در پی اعتراضات به فیلم «من مادر هستم»، وزارت ارشاد ایران اعلام کرد که بدون برداشتن فیلم از اکران، اصلاحاتی در آن انجام خواهد شد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای من مادر هستم را به صورت رایگان از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم های ایرانی

دانلود فیلم سینمایی فروشنده

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم من مادر هستم

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟