logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.4 /10
دانلود فیلم نمایش Showing Up 2022
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم نمایش Showing Up 2022 با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم نمایش یا حضور یافتن یا شویینگ آپ (Showing Up) به کارگردانی کلی رایکارت (Kelly Reichardt) و در ژانر کمدی و درام ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2022 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون میشل ویلیامز، هانگ چائو، جاد هیرش، ماریان پلانکت، جان ماگارو، آندره 3000، هیتر لولس، آماندا پلامر، لری فسندن، جیمز لوگرو و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.9 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “نمایش” پس از اکران، با استقبال گسترده‌ای از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد. منتقدان، داستان فیلم را جذاب و گیرا، اجراها را به ویژه بازی میشل ویلیامز را تحسین‌برانگیز، موسیقی متن را زیبا و تأثیرگذار، فیلمنامه را منسجم و دقیق، نحوه فیلمبرداری را هنرمندانه، فضاسازی‌ها را واقع‌گرایانه، شخصیت‌پردازی‌ها را باورپذیر، مضامین مطرح شده را عمیق و قابل تأمل، سکانس‌های طنز را بامزه و به‌جا، و نحوه کارگردانی را شایسته تقدیر دانستند.شما می توانید فیلم بسیار زیبای نمایش را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم های کمدی

دانلود فیلم جایی در محله کویینز با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم نمایش Showing Up 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟