logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
2.5 /10
دانلود فیلم هولیا
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم هولیا

فیلم هولیا ( Holia ) با عنوان سابق جگر زلیخا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم و در ژانر کمدی، موزیکال، فانتزی و خانوادگی ساخته شده است.این فیلم در سال 1399 ساخته و در سال 1402 اکران شد. در این فیلم هنرمندانی همچون پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، محمد فیلی، مریم امیرجلالی، بهراد خرازی، افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، شیوا طاهری، شراره رخام، مهدی امینی، هولیا دیکن، ویلما الس و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 2.5 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانیدسرانجام پس از فراز و نشیب‌های متعدد، فیلم “هولیا” از چهارشنبه 29 شهریورماه 1402 بر پرده سینماهای سراسر کشور نقش بست. این اثر سینمایی که در لوکیشن‌های جذاب استانبول ترکیه و ایران فیلمبرداری شده، روایتگر داستانی خاص و شنیدنی از زندگی زنی به نام هولیا است.

هولیا در یک اتفاق غیرمنتظره، به یک گنده‌لات محل پیوند می‌خورد و زندگی هر دوی آن‌ها دستخوش تحولاتی اساسی می‌شود. این فیلم در فضایی فانتزی و موزیکال، داستان دگرگونی این گنده‌لات جگردار را به تصویر می‌کشد.هفت ترانه خاطره‌انگیز ایرانی و خارجی توسط محمدرضا هدایتی و زنده یاد علی انصاریان بازخوانی شده و به جذابیت این اثر سینمایی افزوده است. تماشای “هولیا” تجربه‌ای متفاوت و سرشار از لحظات شاد و خاطره‌انگیز خواهد بود.شما می توانید فیلم بسیار زیبای هولیا را با تهیه نسخه قانونی، این فیلم را با بالاترین کیفیت از وبسایت تهران موویز با مصرف پهنای باند اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم رویای کاغذی

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هولیا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟