logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.1 /10
دانلود فیلم پاپ جن گیر The Pope’s Exorcist 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم پاپ جن گیر The Pope’s Exorcist 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

 

فیلم پاپ جن گیر (The Pope’s Exorcist) به کارگردانی جولیوس ایوری (Julius Avery) و در ژانر ترسناک، معمایی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون راسل کرو، دنیل زوواتو، الکس اسو، فرانکو نرو، پالوما بلوید، لورل مارسدن، کرنل جان، درک کارول، پیتر دسوزا-فیگونی، ریور هاوکینز، پابلو ریبولد، تام بونینگتون، ویکتور سوله، رایان اوگریدی، الساندرو گروتادوریا، بیانکا باردو، ادوارد هارپر جونز، کری مونرو، الا کانن، مارک ولاسکو و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 6.2 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تهیه‌کنندگان فیلم “پاپ جن گیر” شامل داگ بلگراد، سوفی کسیدی، جو هوم وود، مایکل پاتریک کازمرک، جف کاتز و ادی سیبرت بودند. خالد محتسب به عنوان فیلمبردار این فیلم انتخاب شد و موسیقی متن آن توسط جد کورزل ساخته شد. تولید فیلم “پاپ جن گیر” در سال 2020 آغاز شد، زمانی که اسکرین جمز حقوق داستان را خریداری کرد.

پس از تغییر کارگردان و بازنگری فیلمنامه، فیلمبرداری از آگوست تا اکتبر سال 2022 در ایرلند انجام شد. گابریل امورث نویسنده، کشیش و متخصص الهیات اهل ایتالیا بود. امورث در سال 1990 انجمن بین‌المللی جن‌گیران را تأسیس کرد و به مدت 10 سال ریاست آن را برعهده داشت.شما می توانید فیلم بسیار زیبای پاپ جن گیر  را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

موسیقی متن

« دانلود »

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم ترسناک

دانلود فیلم توطئه آمیز آخرین کلید با دوبله فارسی

دانلود فیلم های 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پاپ جن گیر The Pope’s Exorcist 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟