logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
5.3 /10
دانلود فیلم پیش از سپیده‌ دم Before Dawn 2024
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم پیش از سپیده‌ دم Before Dawn 2024

فیلم پیش از سپیده‌ دم یا قبل از سحر ( Before Dawn ) به کارگردانی جردن پرینس رایت (Jordon Prince-Wright) و در ژانر تاریخی، درام، جنگی و هیجان‌انگیز است.این فیلم محصول سال 2024 کشور استرالیا است. در این فیلم هنرمندانی همچون تراویس جفری، لوی میلر، اد اوکسنبولد، استفان پیکاک، مایلز پولارد، تیم فرانکلین، جردن دولیو، اسکار میلار، پیتر ویلیامز، نوآ دانونزیو، لارنس مورفی، پیتر سالیوان، آیزاک دیویس و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.3 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم «پیش از سپیده‌ دم» تحت تهیه‌کنندگی مشترک آدام بارنارد، دانیل چن، مندی چن، لی دانیل، راسل گودریک، تام گرگ مک نیل، ایان هیل، برد هموند، لیندا هاوکینز، جفری پرنس رایت و جردن پرینس رایت تولید شده است.

تدوین و ویرایش این اثر به ساکسون رایت سپرده شده و فیلمبرداری آن توسط دنیل کوین انجام یافته است. این فیلم با الهام از یادداشت‌های روزانه حقیقی سربازان ارتش استرالیا در دوره جنگ جهانی اول، به روایت ناگفته‌ای از بزرگترین پیروزی‌های نظامی استرالیا می‌پردازد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای پیش از سپیده‌ دم را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم جنگی

دانلود فیلم Irena’s Vow 2023

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پیش از سپیده‌ دم Before Dawn 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟