logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.3 /10
دانلود فیلم چشم طوفان Eye of the Storm 2023
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم چشم طوفان Eye of the Storm 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم چشم طوفان ( Eye of the Storm ) با عنوان اصلی (Yi qi) که با عنوان (SARStorm) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی چون-یانگ لین (Chun-Yang Lin) و در ژانر درام، معمایی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور تایوان است. در این فیلم هنرمندانی همچون پو-چی پانگ، جینگ-هوا تنگ، هسو شی-لینگ، کلویی شیانگ، یونگ-چنگ چانگ، یینگ-هوان هی، آنیکا سو، چون-چی هوانگ، ایلینگ کائو، تزو چین کو و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.4 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانیدفیلم «چشم طوفان» پس از انتشار، با استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان روبرو شد و به‌خاطر اجراهای بازیگران، نحوه فیلمبرداری، خط داستانی، شیوه کارگردانی، فضاسازی‌ها، سکانس‌های مهیج، موسیقی متن، طراحی لباس، جلوه‌های ویژه و طراحی صحنه، مورد تحسین قرار گرفت.

تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده آیلین لی بوده و موسیقی متن آن توسط بوک چین ساخته شده است. «چشم طوفان» پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد، موفق به کسب دو جایزه از جمله بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین کارگردانی شد و برای دریافت پنج جایزه دیگر نیز نامزد شد که عبارتند از: بهترین داستان، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای چشم طوفان را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم های هیجان انگیز

دانلود فیلم میرا با دوبله فارسی

دانلود فیلم های 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم چشم طوفان Eye of the Storm 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟