logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.9 /10
دانلود فیلم کرید 3 Creed 3 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

فیلم کرید 3  Creed 3 با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم کرید 3 (Creed III) که با عنوان (Creed 3) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) و در ژانر اکشن، درام و ورزشی ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون مایکل بی. جردن، تسا تامپسون، فیلیسیا رشاد، جاناتان میجرز، سلنیس لیوا، وود هریس، فلوریان مونته‌آنو، اسپنس مور دوم، تونی بلو، تادئوس جی میکسسون، میلا دیویس کنت، جسیکا مک کاسکیل، میشل دیویدسون و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.3 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید افراد زیر به صورت مشترک تهیه کنندگی فیلم Creed 3 را برعهده دارند: اروین وینکلر، جاناتان گلیکمن، ویلیام چارتوف، دیوید وینکلر، کوین کینگ تمپلتون، رایان کوگلر، سیلوستر استالونه و مایکل بی. همچنین، موسیقی متن این فیلم نیز توسط جوزف شرلی ساخته شده است.

فیلم “کرید 3″، که محصول سال 2018 میلادی است، دنباله‌ای بر فیلم “کرید 2” باشمار می‌رود. در این فیلم، سیلوستر استالونه در نقش راکی حضور ندارد و این اولین فیلم از این مجموعه است که بدون بازی او ساخته شده است. لازم به ذکر است که قسمت اول از این مجموعه، یعنی فیلم “کرید” نیز در سال 2015 میلادی منتشر شده است..شما می توانید فیلم بسیار زیبای کرید 3 را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های ورزشی

دانلود فیلم IP Man: The Awakening Master با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های روز

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کرید 3 Creed 3 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟