logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
دانلود فیلم کوتاه وضعیت اورژانسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم کوتاه وضعیت اورژانسی

فیلم کوتاه وضعیت اورژانسی ( Emergency ) به کارگردانی مریم اسمی خانی و در ژانر کوتاه، درام، اجتماعی و خانودگی ساخته شده است.این فیلم در سال 1399 ساخته و در سال 1403 وارد شبکه نمایشی گردید. در این فیلم هنرمندانی همچون سعید ‌چنگیزیان، نازنین ‌رمضانی، میلاد میرزایی و الناز حسن پور و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

جالب است بدانید فیلم عنوان “وضعیت اورژانسی” از همان ابتدا حس کنجکاوی و هشدار را در مخاطب برمی‌انگیزد. این عنوان نه تنها به مضامین ظاهری و پنهان فیلم اشاره دارد، بلکه می‌تواند کنایه‌ای از اوضاع آشفته و مخاطره‌آمیز اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه امروز باشد.

اما فراتر از ابعاد سیاسی و اجتماعی فیلم، “وضعیت اورژانسی” به شرایط بحرانی‌ای اشاره دارد که مادر خانواده با آن روبرو می‌شود. هوشمندی دختر کوچک خانه او را وادار می‌کند تا با اورژانس تماس بگیرد و مامور اورژانس برای رسیدگی به وضعیت مادر به خانه آنها می‌آید. با این حال، این فقط آغاز ماجراست و مشخص می‌شود که “وضعیت اورژانسی” این خانواده چیزی فراتر از افت قند خون مادر به دلیل رژیم سخت لاغری است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای وضعیت اورژانسی را با تهیه نسخه قانونی، این فیلم را با بالاترین کیفیت از وبسایت تهران موویز با مصرف پهنای باند اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم فسیل

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کوتاه وضعیت اورژانسی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟