logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.5 /10
دانلود فیلم گمراه Gumraah 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم گمراه Gumraah 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

 

فیلم گمراه یا بیراهه ( Gumraah ) به کارگردانی وردان کتکار (Vardhan Ketkar) و در ژانر اکشن، جنایی، درام، هیجان انگیز، ماجراجویی و معمایی ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور هندوستان است. در این فیلم هنرمندانی همچون مرونال تاکور، آدیتیا روی کاپور، رونیت روی، آنوپام گاهوی، ام دی. رایفل اسلام، ودیکا پینتو، چاهات ویگ، دیپاک کالارا، ام دی جبیر محمود، ایندرش مالک، ناونیت کائور، بهارات باتیا، تنوی کیشور، میکی ماخیجا، مانوج بخشی، جیمز گیج و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 6.4 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم گمراه، با تهیه‌کنندگی شیو چانا، دورگش دادیچ، آلوین دسوزا، کیشی گرگ، انجم ختانی، مراد ختانی، بوشان کومار، کریشنا کومار و باکتی ساکپال تولید شده است. موسیقی متن فیلم توسط تانیشک باغچی، ویشال میشرا، میتون شارما، کتان سودا و آبهیجیت واغانی آن نیز در دست این هنرمندان قرار دارد.

فیلمبرداری این فیلم توسط همنت چاتورودی و وینیت مالهوترا انجام شده است. گمراه نسخه بازسازی شده فیلم تامیلی به نام Thadam است که در سال 2019 انتشار یافت. داستان این فیلم حول محور تحقیقات پلیس درباره یک پرونده قتل معمایی است که پس از کشف دو مظنون شبیه به هم، پیچیده می‌شود.شما می توانید فیلم بسیار زیبای گمراه را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های اکشن

دانلود فیلم آلفا با دوبله فارسی

دانلود فیلم هندی جدید

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم گمراه Gumraah 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟