logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
N/A /10
دانلود فیلم 97 دقیقه 97 Minutes 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

فیلم 97 دقیقه 97Minutes با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم 97 دقیقه (97Minutes) به کارگردانی تیمو وورنسولا (Timo Vuorensola) و در ژانر اکشن، هیجان انگیز، معمایی و درام ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشورهای آمریکا، انگلستان و کانادا است. در این فیلم هنرمندانی همچون جاناتان ریس مایرز، الک بالدوین، می‌آنا بورینگ، جو مارتین، مایکل سیرو، پاوان گروور، انجول نیگام، داوور تومیک، اسلاوکو سوبین، پیتر بروک، آستین پارسونز، کاسیا کولچک، دنی بونن، جو کوریگال، جودی مک مولن و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 3.5 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم 97 دقیقه پاوان گروور، جیک سیل، جیمی آر تامپسون، مایکل آراتا، فورد کوربت، جری دایگل، سورج گوهیل، آوی هاس و انجول نیگام به صورت مشترک تولیدکننده آن هستند. موسیقی متن فیلم توسط ایان لیوینگستون ساخته شده و کنستانتین فریر فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

 

داستان فیلم درباره یک هواپیمای ربوده شده است که تنها 97 دقیقه تا پایان سوخت و در نهایت سقوط خواهد کرد. الکس یک مامور مخفی اینترپل، سعی خواهد کرد تا سرنوشت مسافران بی گناه را نجات دهد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای 97 دقیقه را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های اکشن 2023

دانلود فیلم  The Covenant با دوبله فارسی

دانلود فیلم های دوبله فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم 97 دقیقه 97 Minutes 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟