logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.6 /10
دانلود فیلم پلیس بورلی هیلز: اکسل اف Beverly Hills Cop: Axel F 2024
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم پلیس بورلی هیلز: اکسل اف Beverly Hills Cop: Axel F 2024

فیلم پلیس بورلی هیلز: اکسل اف ( Beverly Hills Cop: Axel F )که با عناوین پلیس بورلی هیلز 4 (Beverly Hills Cop 4) و (Beverly Hills Cop: Axel Foley) نیز شناخته میشود به کارگردانی مارک مولوی (Mark Molloy) و در ژانر اکشن، درام، کمدی، جنایی، معمایی و هیجان‌انگیز است.این فیلم محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون ادی مورفی، جوزف گوردون لویت، تیلور پیج، جاج رینهولد، جان اشتون، پل رایزر، برانسون پینچوت، کوین بیکن و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.6 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تهیه‌کنندگی فیلم “پلیس بورلی هیلز: اکسل اف” با همکاری جری بروکهایمر، ادی مورفی، چاد عمان و ملیسا رید انجام شده است. موسیقی متن این فیلم توسط لورن بالفه ساخته شده و فیلمبرداری آن نیز به عهده ادوارد گراو بوده است.

این فیلم توانست در جشنواره بین‌المللی California on Location Awards جوایز COLA را کسب کند. “پلیس بورلی هیلز: اکسل اف” چهارمین قسمت از سری فیلم‌های “پلیس بورلی هیلز” و دنباله‌ای بر فیلم “پلیس بورلی هیلز 3” محصول سال 1994 است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای پلیس بورلی هیلز: اکسل اف را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم اکشن

دانلود فیلم گرگ و میش برای آدمکش Dusk for a Hitman 2023

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پلیس بورلی هیلز: اکسل اف Beverly Hills Cop: Axel F 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟