logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
7.5 /10
دانلود فیلم چاپ: انتقام یک هنرمند Chup: Revenge of the Artist 2022
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم چاپ: انتقام یک هنرمند Chup: Revenge of the Artist 2022

فیلم چاپ: انتقام یک هنرمند یا خفه‌شو: انتقام هنرمند ( Chup: Revenge of the Artist ) که با عنوان (Chup) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی آر. بالکی (R. Balki) و در ژانر جنایی، درام، معمایی، عاشقانه و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2022 کشور هندوستان است. در این فیلم هنرمندانی همچون دولکوئر سلمان، شرایا دانوانتاری، سانی دئول، پوجا بات، آمیتاب باچان، سارانیا پونوانان، بیپین نادکارنی، رجیو راویناتان، آدهیان سومان، پیارالی نایانی، وینو خاتری، شریا دانوانتری، پوجا بات و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.5 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم چاپ: انتقام یک هنرمند درخششی خیره‌کننده در جشنواره‌های بین‌المللی داشت و موفق به کسب 3 جایزه ارزشمند از جمله بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. این اثر نامزد دریافت 3 جایزه دیگر نیز شد که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن اشاره کرد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای چاپ: انتقام یک هنرمند را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم جنایی

دانلود فیلم Bhakshak 2024

دانلود فیلم هندی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم چاپ: انتقام یک هنرمند Chup: Revenge of the Artist 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟