logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.5 /10
دانلود فیلم شکاف: برنده بشی زنده میمونی Crakk: Jeetega Toh Jiyegaa 2024
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم شکاف: برنده بشی زنده میمونی Crakk: Jeetega Toh Jiyegaa 2024

فیلم شکاف: برنده بشی زنده میمونی یا کرک: برنده زنده می‌ماند ( Crakk: Jeetega Toh Jiyegaa ) که با عنوان (Crakk) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی آدیتیا دات (Aditya Datt) و در ژانر اکشن، ورزشی، درام، معمایی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2024 کشور هندوستان است. در این فیلم هنرمندانی همچون ویدیوت جاموال، آرجون رامپال، نورا فاتحی، ایمی جکسون، آنکیت موهان، جیمی لیور، بیجی آناند، راجندرا شیساتکار، شالاکا پاور، مایکل اووسو، پوجا ساوانت، روکمینی مایترا، ام سی اسکوار و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.5 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید متن زیر رو به صورت دقیق باز نویسی کن جوری که تکراری نباشدتهیه‌کنندگی فیلم شکاف: برنده بشی زنده میمونی را ایشان دیپ آواستی، آدیتیا چوکسی، آمالدف دیواکاران، ویدیوت جاموال، هیمانشو جوشی، آبیشک نامبیار، پاراگ سنگوی، عباس سید و آدی شرما به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از تانیشک باغچی، ویکرام مونتروز و میتون شارما می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط مارک همیلتون انجام شده است.

تدوین و ویرایش این فیلم کاری از ساندیپ کوروپ می‌باشد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای شکاف: برنده بشی زنده میمونی را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم اکشن

دانلود فیلم Arcadian 2024

دانلود فیلم هندی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شکاف: برنده بشی زنده میمونی Crakk: Jeetega Toh Jiyegaa 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟