logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
5.3 /10
دانلود فیلم همه همسایه ها را نابود کن Destroy All Neighbors 2024
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم همه همسایه ها را نابود کن Destroy All Neighbors 2024

فیلم همه همسایه ها را نابود کن ( Destroy All Neighbors ) به کارگردانی جاش فوربز (Josh Forbes) و در ژانر ترسناک، کمدی، معمایی و هیجان انگیز است.این فیلم محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندان جونا ری، کایران دیول، رندی هلر، پیت پلوشک، دمورج براون، کوشر د پیگ، جان دالی، توماس لنون، رایان کاتنر، کریستین کالووی، الکس وینتر، مادارا جایاسنا، فرانکو وگا، چیس کیم، کمیل نانجیانی، فیل هندری، دینا رونی و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.3 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “همه همسایه‌ها را نابود کن” با تهیه‌کنندگی جونا ری، راسل سنزگیری و الکس وینتر، به کارگردانی ویل استون و موسیقی متن رایان کاتنر و برت موریس، تاکنون بازخوردهای متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کرده است.

در حالی که برخی منتقدان از داستان فیلم و عدم انسجام آن انتقاد کرده‌اند، برخی دیگر بازی‌ها، جلوه‌های ویژه، موسیقی متن، فیلمبرداری و ایده اصلی فیلم را تحسین کرده‌اند.همه همسایه‌ها را نابود کن با وجود نقدهای متناقص، در برخی جنبه‌ها مانند اجراها، جلوه‌های ویژه و موسیقی متن، اثری قابل تحسین به شمار می‌رود.شما می توانید فیلم بسیار زیبای همه همسایه ها را نابود کن  را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم ترسناک

دانلود فیلم Immaculate 2024

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم همه همسایه ها را نابود کن Destroy All Neighbors 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟