logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.1 /10
دانلود فیلم خوشبختی برای مبتدی ها Happiness for Beginners 2023
100% (3 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم خوشبختی برای مبتدی ها Happiness for Beginners 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

 

فیلم خوشبختی برای مبتدی ها یا شادی برای مبتدیان ( Happiness for Beginners ) به کارگردانی ویکی وایت (Vicky Wight) و در ژانر کمدی، درام و عاشقانه ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون لوک گریمز، الی کمپر، نیکو سانتوس، گاس برنی، الکساندر کخ، بن کوک، آرون رومن وینر، استبان بنیتو، مری نیلی، جولیا شیپلت، شایوون وبستر، آج متیو، جیلن هابدی و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 6.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم شادی برای مبتدیان توسط اندرو گرنهارد، لری گرینبرگ، جف لینویل، بری مایروویتز، جف ساکمن و ویکی وایت تهیه شده است. موسیقی متن این فیلم توسط شری چانگ ساخته شده و دانیل وکیونه به عنوان فیلمبردار آن فعالیت کرده است.

در داستان فیلم، هلن، یک سال پس از طلاقش، در یک دوره بقا در طبیعت شرکت می‌کند تا زندگی خود را از نو شروع کند. در طول این سفر، او با جیک، دوست برادر کوچکتر خود، آشنا می‌شود و زندگیشان دگرگون می‌شود.شما می توانید فیلم بسیار زیبای خوشبختی برای مبتدی ها را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های کمدی

دانلود فیلم ساخته شده برای هم با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خوشبختی برای مبتدی ها Happiness for Beginners 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟