logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.7 /10
دانلود فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت Indiana Jones and the Dial of Destiny 2023
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت Indiana Jones and the Dial of Destiny با زیرنویس فارسی

 

فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت یا ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت (Indiana Jones and the Dial of Destiny) که با عنوان ایندیانا جونز 5   (Indiana Jones 5) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی جیمز منگولد (James Mangold) و در ژانر اکشن، ماجراجویی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون هریسون فورد، فیبی والر-بریج، آنتونیو باندراس، جان ریس-دیویس، شانت رنه ویلسون، توماس کرچمان، توبی جونز، بوید هالبروک، اولیویه ریچترز، ایتان ایزیدور، مس میکلسن و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.9 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید این فیلم، با حضور هریسون فورد در نقش ایندیانا جونز، پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز است. این فیلم بعد از فیلم “ایندیانا جونز و قلمروی جمجمه بلورین” که در سال 2008 اکران شد، ساخته می‌شود. برخلاف قسمت‌های قبلی این سری، فیلم حاضر توسط استیون اسپیلبرگ به عنوان کارگردان ساخته شده است و جرج لوکاس در داستان آن نقشی ندارد. اسپیلبرگ و لوکاس در این فیلم به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند.

برنامه‌ریزی برای ساخت فیلم پنجم ایندیانا جونز به دهه 1970 برمی‌گردد، زمانی که لوکاس و اسپیلبرگ با استودیوی پارامونت برای ساخت چهار فیلم پیشین این سری، “مهاجمان صندوق گمشده” در سال 1981، مذاکره کردند. لوکاس در سال 2008 به دنبال طرح داستانی این فیلم تحقیقاتی انجام داد، اما توسعه این پروژه برای سال‌ها متوقف شد. در سال 2012، لوکاس از سمت رئیس شرکت فیلمسازی لوکاس‌فیلم استعفا داد و این پروژه را به رئیس جدید شرکت، کاثلین کندی، واگذار کرد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های اکشن

دانلود فیلم Creed 3 با دوبله فارسی

دانلود فیلم های روز

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت Indiana Jones and the Dial of Destiny 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟