logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.6 /10
دانلود فیلم پونیین سلوان: قسمت اول Ponniyin Selvan: Part One 2022
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم پونیین سلوان: قسمت اول Ponniyin Selvan: Part One 2022 با دوبله و زیرنویس فارسی

 

فیلم پونیین سلوان: قسمت اول یا پونیین سلوان: پارت اول (Ponniyin Selvan: Part I) که با عناوین (Ponniyin Selvan: Part One) و پونیین سلوان: قسمت 1 (1 Ponniyin Selvan: Part) و (PS 1) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی مانی رتنام (Mani Ratnam) و در ژانر اکشن، درام، خانوادگی، فانتزی و تاریخی ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2022 کشور هندوستان است. در این فیلم هنرمندانی همچون ویکرام، آیشواریا رای باچان، جایام راوی، کارتی، تریشا، جایارام، آیشواریا لکشمی، سوبیتا دولیپالا، پرابهو، آر. سارات کومار، ویکرام پرابهو، پراکاش راج، رحمان، آر. پارتیبان، لال و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 8.2 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است فیلم “پونیین سلوان: قسمت اول” داستان وندیاثوان را به تصویر می‌کشد. وندیاثوان، برای انتقال پیامی از ولیعهد آدیتیا کاریکالان، قصد عبور از سرزمین چولا را دارد. در همین حال، کونداوای نیز تلاش می‌کند تا صلح سیاسی را در حالی که دست نشاندگان و رؤسای خرده‌پا بر علیه تاج و تخت توطئه می‌کنند، برقرار سازد. این فیلم داستان جنگ قدرت در دوران حکومت چوژا بین سال‌های ۹۰۰ تا ۹۵۰ میلادی را به تصویر می‌کشد.

“پونیین سلوان: قسمت اول” اولین بخش از دو قسمت سینمایی است که بر اساس رمانی به نام “پونیین سلوان” نوشتهٔ کالکی کریشنامورتی در سال ۱۹۵۵ ساخته شده است. این فیلم پس از اکران در سینماهای سراسر جهان، توسط منتقدان تحسین شد و به دلایلی از جمله کارگردانی، بازی بازیگران، موسیقی متن، جلوه‌های بصری و وفاداری به رمان مورد استقبال و تحسین قرار گرفت.شما می توانید فیلم بسیار زیبای پونیین سلوان: قسمت اول را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم تاریخی

دانلود فیلم پونیین سلوان: قسمت دوم با دوبله فارسی

دانلود فیلم های هندی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پونیین سلوان: قسمت اول Ponniyin Selvan: Part One 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟