logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.5 /10
دانلود فیلم شکار خطرناک اکتبر The Hunt for Red October 1990
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم شکار خطرناک اکتبر The Hunt for Red October 1990

فیلم شکار خطرناک اکتبر یا شکار برای اکتبر سرخ ( The Hunt for Red October ) به کارگردانی جان مک‌تیرنان (John McTiernan) و در ژانر اکشن، ماجراجویی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 1990 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچونشان کانری، اسکات گلن، الک بالدوین، جیمز ارل جونز، سم نیل، جاس آکلند، ریچارد جردن، پیتر فرث، تیم کوری، کورتنی بی. ونس، استلان اسکارشگورد، جفری جونز، توماس آرانا، فرد تامپسون، آنتونی پک، دانیل دیویس، گیتس مک‌فدن، لری فرگوسن، رونالد گوتمن، پینگ وو، کشیشتف یانچار و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.5 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “شکار خطرناک اکتبر” پس از حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد، خوش درخشید و موفق به کسب 3 جایزه ارزشمند شد. این فیلم یک جایزه اسکار را برای بهترین ویرایش جلوه‌های صوتی به خود اختصاص داد و در 8 رشته دیگر نیز نامزد دریافت جایزه شد که از میان آنها می‌توان به دو نامزدی اسکار در بخش‌های بهترین تدوین و بهترین صداگذاری اشاره کرد.

شکار خطرناک اکتبر براساس رمانی به همین نام اثر تام کلنسی، نویسنده مشهور آمریکایی، ساخته شده است. این رمان که در سال 1984 منتشر شد، داستانی پرفراز و نشیب از جنگ سرد را روایت می‌کند.فیلم “شکار خطرناک اکتبر” به عنوان اولین قسمت از مجموعه فیلم‌های جک رایان، شناخته می‌شود. این مجموعه فیلم‌ها با محوریت شخصیت جک رایان، تحلیلگر اطلاعات سی‌آی‌ای، ساخته شده‌اند و به محبوبیت بالایی در میان مخاطبان سینما دست یافته‌اند.شما می توانید فیلم بسیار زیبای شکار خطرناک اکتبر را با  زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم اکشن

دانلود فیلم Chief of Station 2024

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شکار خطرناک اکتبر The Hunt for Red October 1990

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟