logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.2 /10
دانلود فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024

فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه یا وزارت جنگ غیرقانونی ( The Ministry of Ungentlemanly Warfare ) که با عنوان (Your Lucky Day) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie) و در ژانر اکشن، تاریخی، درام و هیجان‌انگیز است.این فیلم محصول سال 2024 کشورهای آمریکا، انگلستان و ترکیه است. در این فیلم هنرمندانی همچون هنری کویل، ایزا گونزالس، آلن ریچسون، هنری گلدینگ، الکس پتیفر، کری الویس، هیرو فاینس تیفین، تیل شوایگر، هنری زاگا، فردی فاکس و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.2 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید “وزارت جنگ” بر اساس داستانی واقعی از دل جنگ جهانی دوم ساخته شده است. این فیلم اقتباسی از کتاب جنگجویان مخفی چرچیل: داستان واقعی و انفجاری نیروهای ویژه جسور جنگ جهانی دوم اثر دیمین لوئیس در سال 2015 است.

گای ریچی، کارگردان مشهور، در فوریه 2021 هدایت این پروژه را بر عهده گرفت و جری بروکهایمر تهیه‌کنندگی آن را به عهده داشت.دوربین‌ها در 13 فوریه 2023 در سراسر ترکیه به گردش درآمدند و آنتالیا میزبان فیلمبرداری این اثر جذاب بود. فیلمبرداری در آوریل 2023 به پایان رسید و “وزارت جنگ” آماده اکران شد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای وزارت جنگ ناجوانمردانه را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم تاریخی

دانلود فیلم The Long Game 2023

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه The Ministry of Ungentlemanly Warfare 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟