logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.7 /10
دانلود فیلم مردم در مقابل فریتز باوئر The People Vs Fritz Bauer 2015
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم مردم در مقابل فریتز باوئر The People Vs Fritz Bauer 2015

فیلم مردم در مقابل فریتز باوئر ( The People Vs Fritz Bauer ) به کارگردانی لارس کرامه (Lars Kraume) و در ژانر بیوگرفی، درام، تاریخی، معمایی و هیجان‌انگیز است.این فیلم محصول سال 2015 کشور آلمان است. در این فیلم هنرمندانی همچون بورگارت کلاوسنر، رونالد زهرفلد، لیلیت استانگنبرگ، یورگ شوتاوف، سباستین بلومبرگ، مایکل شنک، رودیگر کلینک، لورا تونکه، گوتز شوبرت، پائولوس منکر، تیلو ورنر و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم «مردم در مقابل فریتز باوئر» محصول مشترک باربارا بوهل، دینا دادا، کریستف فریدل، یورگ هیمستت، توماس کوفوس و جورج اشتاینرت است. تدوین این اثر را باربارا گیس بر عهده داشته و فیلمبرداری آن توسط ینس هارانت انجام شده است.

این فیلم که در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد حضور یافت، موفق شد 16 جایزه از جمله جوایز بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را از آن خود کند. همچنین، این فیلم نامزد دریافت 10 جایزه دیگر از جمله بهترین بازیگر مرد آلمانی، بهترین موسیقی فیلم و بهترین چهره‌پردازی شد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای مردم در مقابل فریتز باوئر را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم تاریخی

دانلود فیلم Before Dawn 2024

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مردم در مقابل فریتز باوئر The People Vs Fritz Bauer 2015

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟