logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
6.6 /10
دانلود فیلم سه تفنگدار: ملیدی The Three Musketeers – Part II: Milady 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم سه تفنگدار: ملیدی The Three Musketeers – Part II: Milady 2023

فیلم سه تفنگدار: ملیدی ( The Three Musketeers: Milady ) با عنوان اصلی (Les Trois Mousquetaires: Milady) که با عنوان سه تفنگدار پارت 2: ملیدی (The Three Musketeers – Part II: Milady) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی مارتین بوربولون (Martin Bourboulon) و در ژانر اکشن، ماجراجویی، تاریخی و درام است.این فیلم محصول سال 2023 کشورهای فرانسه، آلمان، اسپانیا و بلژیک است. در این فیلم هنرمندانی همچون فرانسوا سیویل، ونسان کسل، پیو مارمای، رومن دوریس، اوا گرین، لویی گارل، ویکی کریپس، لینا خدری و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.6 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم سه تفنگدار: ملیدی محصول مشترک نورا چابرت، الکساندر دو لا پاتلیر، یولاندا دل وال، ماتیو دلاپورته، سدریک ایلند و لوران جاکوبز است.

موسیقی متن این فیلم را گیوم راسل ساخته و نیکلاس بولدوک فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.سه تفنگدار: ملیدی بر اساس رمان سه تفنگدار اثر الکساندر دوما، نویسنده فرانسوی در سال 1844 ساخته شده و دنباله‌ای بر فیلم سه تفنگدار: دارتانیان (2023) محسوب می‌شود. شما می توانید فیلم بسیار زیبای نبش قبر با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم هیجان‌انگیز

دانلود فیلم سه تفنگدار: دارتانیان The Three Musketeers: D’Artagnan 2023

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سه تفنگدار: ملیدی The Three Musketeers – Part II: Milady 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟