logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
5.1 /10
دانلود فیلم بازگشت تاندرمن ها The Thundermans Return 2024
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم بازگشت تاندرمن ها The Thundermans Return 2024

فیلم بازگشت تاندرمن ها ( The Thundermans Return ) به کارگردانی ترور کرشنر (Trevor Kirschner) و در ژانر اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی، کمدی، خانوادگی و هیجان انگیز است.این فیلم محصول سال 2024 کشور آمریکا و سه کمپانی Awesomeness Films و Nickelodeon Movies و Nickelodeon Network است. در این فیلم هنرمندانی همچون کایرا کوسارین، جک گریفو، ادیسون ریکه، دیه‌گو ولاسکز، مایا لو کلارک، کریس تالمن، رزا بلاسی، آدری ویتبی، تانر استین، کنی ریدوان، هلن هونگ، جف میچم، مایکل وین فاستر و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز 5.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانیدفیلم بازگشت تاندرمن‌ها با همکاری تیمی از تهیه‌کنندگان برجسته، از جمله دن کراس، جک گریفو، دیوید هوگ، کایرا کوسارین و جد اسپینگارن ساخته شده است. مایکل کارلیچ با تدوین و ویرایش ماهرانه خود، به جذابیت این فیلم افزوده و موسیقی متن آن نیز توسط برایان چان و کالب چان، آهنگسازان نام آشنا، خلق شده است.

بازگشت تاندرمن‌ها بر اساس مجموعه تلویزیونی محبوب “تاندرمن‌ها” که از سال 2013 میلادی پخش می‌شد، ساخته شده و ماجراجویی‌های جدید این خانواده ابرقهرمانی را به تصویر می‌کشد.. شما می توانید فیلم بسیار زیبای بازگشت تاندرمن ها با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم ماجراجویی

دانلود فیلم Which Brings Me to You 2023

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بازگشت تاندرمن ها The Thundermans Return 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟