logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.4 /10
دانلود فیلم تبدیل شوندگان: ظهور هیولاها Transformers 7: Rise of the Beasts 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

فیلم تبدیل شوندگان: ظهور هیولاها Transformers 7: Rise of the Beasts با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم تبدیل شوندگان: ظهور هیولاها (Transformers 7: Rise of the Beasts) که با عناوین تبدیل شوندگان ۷ (Transformers 7) و (E-77) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی استیون کیپل جونیور (.Steven Caple Jr) و در ژانر اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی، فانتزی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون آنتونی راموس، دومینیک فیش بک، لورین ولز، میشل یئو، پیت دیویدسون، پیتر دینکلیج، ران پرلمن، جان دی ماجیو، پیتر کالن، کریستو فرناندز، لیزا کوشی و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.6 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تولید فیلم “تبدیل شوندگان: ظهور جانوران” به مشترک انجامیده و نام‌های والری آن، مایکل بی، تام دسانتو، لورنزو دی بوناونتورا، دیوید الیسون و بردلی جی فیشر در آن بر عهده داشته‌اند. موسیقی فیلم نیز توسط جونگنیک بونتمپس ساخته شده است. “تبدیل شوندگان: ظهور جانوران” بر اساس خط بازی‌های تبدیل‌شوندگان (ترانسفورمرز) ساخته شده و بیشتر تحت تاثیر خط داستانی جنگ جانوران قرار گرفته است.

این فیلم هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های لایو اکشن تبدیل‌شوندگان است و به عنوان دنباله‌ای بر فیلم بامبلبی Bumblebee 2018 ساخته شده است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای تبدیل شوندگان: ظهور هیولاها را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های اکشن

دانلود فیلم Fast X 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم های خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم تبدیل شوندگان: ظهور هیولاها Transformers 7: Rise of the Beasts 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟