logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.4 /10
دانلود فیلم یک زندگی زیبا A Beautiful Life 2023
100% (3 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم یک زندگی زیبا A Beautiful Life 2023 با زیرنویس فارسی

 

فیلم یک زندگی زیبا (A Beautiful Life) به کارگردانی مهدی آواز (Mehdi Avaz) و در ژانر موزیکال، درام و عاشقانه ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور دانمارک است. در این فیلم هنرمندانی همچون کریستوفر، اینگا ایزدوتر لیلیاس، کریستین آلبک بورگه، اردلان اسماعیلی، سباستین جسن، پاو هنریکسن، جاناتان هاربو، ماری اسکه‌ها، جفرسون باند، ایان برنز، یوناس گولستورف، آکسل ترو کلاور، توبیاس استلزنر و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 6.3 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تهیه‌کنندگی فیلم “یک زندگی زیبا” توسط هله آندریسن، جولی ریکس بومهولت، کریستوفر، لارس بیورن هانسن، تیم کینگ، سوزان استراندورف، ینس سوگارد و آنا مالمکیر ویلومسن به صورت مشترک برعهده قرار گرفته است. موسیقی متن این فیلم توسط کریستوفر و توماس ولمر شولز ساخته شده است و فیلمبرداری آن نیز توسط دانیل کوترونئو انجام شده است.

پس از انتشار، فیلم “یک زندگی زیبا” توانست با سکانس‌های احساسی، خط داستانی، موسیقی متن، بازی خوب بازیگران، کارگردانی، نحوه فیلمبرداری، طراحی صحنه و همچنین فیلمنامه‌اش، نظرات مثبت فراوانی را به خود جلب کند و تحسین شود. شما می توانید فیلم بسیار زیبای یک زندگی زیبا را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های درام

دانلود فیلم بازداشت با دوبله فارسی

دانلود فیلم های هندی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم یک زندگی زیبا A Beautiful Life 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟