logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
5.7 /10
دانلود فیلم سنگ دل Heart of Stone 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم سنگ دل Heart of Stone 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم سنگ دل (Heart of Stone) به کارگردانی تام هارپر (Tom Harper) و در ژانر اکشن، جنایی، معمایی، درام و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون گل گدوت، جیمی درنان، آلیا بات، سوفی اوکوندو، ماتیاس شوایگهوفر، پل ردی، جینگ لوسی، انزو سیلنتی و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.5 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تهیه‌کنندگی فیلم “سنگ دل” توسط جیمی ابونووم، مارگاریدا آدونیس، بانی کورتیس، لیفور بی داگفینسون، سنا الکلالی، دیوید الیسون، گل گدوت، دانا گلدبرگ، دون گرنجر، تام هارپر، میراندا جونز، جولی لین، روبرتو مالربا، گرگ روکا، انزو سیستی، کتی استروتینسکی، یارون وارسانو، آنا ویرا و پاتریشیا ویچر انجام شده است.موسیقی متن این فیلم توسط استیون پرایس ساخته شده و تصویربرداری آن نیز توسط جورج استیل انجام شده است.

فیلم “سنگ دل” داستان ماموریت راشل استون، یک عامل اطلاعاتی در مواجهه با یک هکر است که قصد سرقت ازارزش‌ترین و خطرناک‌ترین سلاح سازمان را دارد، را روایت می‌کند. این فیلم با برنامه‌ریزی مشابه فرنچایز “Mission: Impossible” شناخته می‌شود.شما می توانید فیلم بسیار زیبای سنگ دل را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های اکشن

دانلود فیلم هیتمن با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سنگ دل Heart of Stone 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟