logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
6.5 /10
دانلود فیلم کفتار Lakadbaggha 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم کفتار Lakadbaggha 2023 با زیرنویس فارسی

فیلم کفتار ( Lakadbaggha ) به کارگردانی ویکتور موکرجی (Victor Mukherjee) و در ژانر اکشن، کمدی، جنایی، فانتزی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور هندوستان است. در این فیلم هنرمندانی همجون آنشومان جا، ریدی دوگرا، پرش پهوجا، میلیند سومان، اکشا کرونگ، بیجو تاانگجام، هارشیت دانگ، آدریتا دی، تروشنت اینگل، موراری کومار، دنزیل اسمیت و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تهیه‌کنندگی فیلم “کفتار” بر عهدهٔ آنشومان جا بود. موسیقی متن این فیلم توسط سیمون فرانسکت آهنگسازی شده و فیلمبرداری آن توسط ژان مارک سلوا انجام شده است.

در فیلم “کفتار”، آرجون باکشی، یک فعال حقوق حیوانات و دوستدار آن‌ها، یک باند غیرقانونی تجارت حیوانات را در بندر کلکته کشف می‌کند. در طی تحقیقات بیشتر، او با گونه‌ای نادر از کفتار، یک نوع راه‌راه هندی، روبه‌رو می‌شود. شما می توانید فیلم بسیار زیبای کفتار را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های جنایی

دانلود فیلم قاتل با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های خارجی 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کفتار Lakadbaggha 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟