logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
6.1 /10
دانلود فیلم بوگیمن The Boogeyman 2023
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم بوگیمن The Boogeyman 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم بوگیمن ( The Boogeyman ) که با عنوان (Night Terror) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی راب سوج (Rob Savage) و در ژانر ترسناک، درام، معمایی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشورهای آمریکا و کانادا است. در این فیلم هنرمندانی همچون سوفی تاچر، کریس مسینا، دیوید دستمالچیان، ویوین لایرا بلر، مارین ایرلند، لیزا گی همیلتون، لیسی دوور، مدیسون هو، مدی نیکولز، هان سوتو، ویکتوریا هریس، دنیل هاگن، بو هارت، التون لبلان و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلمنامه‌ی این فیلم نیز توسط اسکات بک، برایان وودز، مارک هیمن، اسکات بک و برایان وودز بر اساس داستانی کوتاه به همین نام اثر استیون کینگ در سال ۱۹۷۳ میلادی نوشته شده است و به نگارش درآورده شده است.فیلم “بوگیمن” توسط اسکات بک، دن کوهن، رایان اچ. کانینگهام، آدام کولبرنر، دن لوین، شان لوی، رابین مایزینگر، امیلی موریس، جان اچ استارک و برایان وودز، به صورت مشترک، تهیه شد. تدوین و ویرایش این فیلم توسط پیتر گووزداس انجام شد و الی برن فیلمبرداری آن را انجام داد.

فیلمبرداری اصلی فیلم “بوگیمن” در فوریه سال 2022 میلادی در شهر نیواورلئان آغاز شد. ابتدا این فیلم برای انتشار در سرویس استریم “هولو” قرار بود، اما بعداً تصمیم گرفته شد که در تاریخ 2 ژوئن سال 2023 میلادی، توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده، اکران شود. شما می توانید فیلم بسیار زیبای بوگیمن را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های ترسناک

دانلود فیلم پروژه لژیون با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بوگیمن The Boogeyman 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟