logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
8.1 /10
دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead 2021
100% (5 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead 2021 با دوبله و زیرنویس فارسی

سریال مردگان متحرک یا واکینگ دد ( The Walking Dead ) به کارگردانی مشترک فرانک دارابونت و گریگوری نیکوترو ( Frank Darabont,Greg Nicotero ) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا در ژانر ترسناک، اکشن، درام و هیجان انگیز است .فصل اول تا دهم آن طی سال‌های 2010 تا 2021 منتشر شد و فصل یازدهم نیز در قالب 24 قسمت پخش خود را به زودی آغاز خواهد کرد؛ این سریال توسط سه کمپانی American Movie Classics (AMC) و Circle of Confusion و Valhalla Motion Pictures تولید و منتشر شد

در سریال مردگان متحرک هنرمندانی همچون اندرو لینکلن، جان برنثال، سارا وین کالیز، لوری هولدن، جفری دی مان، استیون ین، چندلر ریگز، نورمن ریداس، دانای گوریرا، مایکل روکر، دیوید موریسی، ملیسا مک براید، لورن کوهن و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید این سریال بر اساس مجموعه کتاب‌های کامیک به همین نام نوشته شده توسط رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد، ساخته شده است. این سریال برای اولین بار در تاریخ 22 آگوست 2021 میلادی، از شبکه AMC کشور آمریکا پخش شد و تا سال 2022 نیز ادامه خواهد داشت.

تاکنون، این سریال برنده 78 جایزه شده است، از جمله جایزه بهترین سریال تلویزیونی ترسناک، و نامزد دریافت 224 جایزه دیگر نیز شده است. از میان این جوایز، می‌توان به نامزدی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن و مرد اشاره کرد. شما می توانید سریال بسیار زیبای مردگان متحرک با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال های خارجی

دانلود سریال نارکوها با زیرنویس فارسی

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال مردگان متحرک The Walking Dead 2021

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟