logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
4.2 /10
دانلود فیلم سیستم The System 2022
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم سیستم The System 2022 با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم سیستم ( The System ) به کارگردانی دالاس جکسون (Dallas Jackson) و در ژانر اکشن، جنایی، درام و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2022 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون جرمی پیون، ترنس هاوارد، تایریس گیبسون، ریک ریتز، لورا آلمان، کالب اسپیلیاردز، لیل یاچتی، کورتیس لیون، بلا-رز لاو، مارس کرامپ و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 3.5 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم سیستم برای داستان جنایی، فضاسازی‌ها، سکانس‌های اکشن، بازی بازیگران، نحوه فیلمبرداری و طراحی صحنه مورد تحسین قرار گرفت، اما برای نحوه کارگردانی، جلوه‌های بصری و فیلمنامه مورد انتقاد قرار گرفت.داستان فیلم درباره یک سرباز جوان به نام تری ساویج است که به تازگی از جنگ بازگشته است. او پس از درگیر شدن در مواد مخدر، توسط مقامات استخدام می‌شود تا مخفیانه وارد یک زندان خطرناک شود. تری باید در این زندان مخفی بماند و بررسی کند که واقعاً چه اتفاقی در پشت پرده می‌افتد.

هنگامی که تری یک حلقه مبارزه زیرزمینی از زندانیان را کشف می‌کند، سرپرست گروه او را مجبور به رقابت در این مسابقات می‌کند. تری باید برای زنده ماندن و همچنین نابودی سیستم فاسد مبارزه کند.شما می توانید فیلم بسیار زیبای سیستم با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم های اکشن جدید

دانلود فیلم Awareness با دوبله فارسی

دانلود فیلم با دوبله فارسی 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سیستم The System 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟