logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
8.1 /10
دانلود سریال هندوانه چشمک زن Twinkling Watermelon 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال هندوانه چشمک زن Twinkling Watermelon 2023 با زیرنویس فارسی

سریال هندوانه چشمک زن ( Twinkling Watermelon ) که با نام اصلی (Banjjakyineun Watermelon) و یا نام های (Sparkling Watermelon) و (Shining Watermelon) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی مشترک سون جونگ هیون و جونگ هیون سون (Son Jung Hyun و Jeong-hyeon Son) می باشد.این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر فانتزی، موزیکال، عاشقانه و درام است .فصل اول آن در قالب 16 قسمت در سال 2023 میلادی توسط کمپانی Pan Entertainment تولید و منتشر شد در سریال هندوانه چشمک زن هنرمندانی همچون ریو اون، چوی هیون ووک، سول این-آه، شین اون سو، آن دو کیو، یون جائه چان، لی ها مین، لی سو چان، چوی وون-یونگ، سئو یانگ هی، بونگ جائه هیون و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید در سریال هندوانه چشمک زن، پسری به نام «سون وو کی» با استعداد شگفت‌انگیزی در موسیقی متولد می‌شود. او که در سال 2023 زندگی می‌کند، آرزوی این را دارد که روزی یک ستاره موسیقی شود. اما زندگی او به طور ناگهانی تغییر می‌کند، زمانی که او به طور اسرارآمیزی به سال 1995 سفر می‌کند.

در سال 1995، وو کی با پدر دبیرستانی خود، «سون وو یون»، آشنا می‌شود. وو یون نیز یک استعداد موسیقی است، اما او به دلیل مشکلات خانوادگی، از موسیقی دور شده است. وو کی با حمایت وو یون، شروع به ساخت موسیقی می‌کند.شما می توانید سریال بسیار زیبای هندوانه چشمک زن را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال کره ایی جدید

دانلود سریال دهن لق با دوبله فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال هندوانه چشمک زن Twinkling Watermelon 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟