logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
5.4 /10
دانلود فیلم عکس فوری عشق Snapshot of Love 2022
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم عکس فوری عشق Snapshot of Love 2022 با زیرنویس فارسی

فیلم عکس فوری عشق ( Snapshot of Love ) به کارگردانی الیزابت اسنودرلی (Elizabeth Snoderly) و در ژانر عاشقانه و کمدی ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2022 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون لکسی جواگنولی، بندیکت مازورک، راشل مک کوبین، ویکتوریا نیکول درسدن، دی گیل، جنیفر آدامز، روبرتو جیبرالتاریک، ناتان برتون، بلال محمد، گبی سلسیا، هارینی سراوانان، رجینا لاکاروبا، کایلا کووالینسکی، همیش بریگز، هانا وایتوک و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.4 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تهیه‌کنندگان فیلم عکس فوری عشق عبارتند از نیکی فریمن، لکسی جواگنولی، ونسا شاپیرو و الیزابت اسنودرلی. تدوین و ویرایش این فیلم کیسی دی فرمری و پل وینکلز است و فیلمبرداری آن را فرگوسن سوو روگان انجام داده است.پاپاراتزی به عکاسانی گفته می‌شود که کارشان تهیه عکس‌های جنجالی از چهره‌های سرشناس، از جمله هنرمندان و ورزشکاران، و فروش این تصاویر به مجلات مختلف است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای عکس فوری عشق را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم عاشقانه

دانلود فیلم کریسمس تو یا من 2 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم عکس فوری عشق Snapshot of Love 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟