logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.4 /10
دانلود سریال لاکوود و شرکا Lockwood and Co 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال لاکوود و شرکا Lockwood and Co 2023

سریال لاکوود و شرکا (Lockwood and Co) به کارگردانی مشترک ویلیام مک گرگور، کاترین مورشید و جو کورنیش (William McGregor و Catherine Morshead و Joe Cornish) می باشد.این سریال محصول کشور انگلستان و در ژانر اکشن، ماجراجویی، درام، ترسناک، معمایی و هیجان انگیز است .فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2023 میلادی توسط کمپانی Complete Fiction تولید و منتشر شد. در سریال لاکوود و شرکا هنرمندانی همچون لوک تردئوی، مارون کریستی، روبی استوکس، پدی هالند، کامرون چپمن، علی حاجی حشمتی، ایوانو جرمیا، ریانا دوریس، هیلی کونادو، ریکو وینا، جک باندیرا و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید تهیه‌کنندگی مجموعه «لاکوود و شرکا» به صورت مشترک برعهده اسکارلت مولرین-سیمکین، جو کورنیش، جیمز بیدل، دونا مابی، نیرا پارک، راشل پریور و جو کورنیش بوده است. فیلمبرداری این مجموعه نیز توسط الیور کورتیس، بن ویلر و توماس تاونند انجام شده است.شما می توانید سریال بسیار زیبای لاکوود و شرکا را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال Belascoaran PI 2022

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال لاکوود و شرکا Lockwood and Co 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟