logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.1 /10
دانلود سریال اکو Echo 2024
100% (2 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال اکو Echo 2024

سریال اکو (Echo) به کارگردانی مشترک کاتریونا مک کنزی و سیدنی فریلند (Catriona McKenzie و Sydney Freeland) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، ماجراجویی، جنایی، درام، معمایی و علمی تخیلی است .فصل اول آن در قالب 5 قسمت توسط سه کمپانی 20th Television و +Disney و Marvel Studios در سال 2024 میلادی تولید و منتشر شد.

در سریال اکو هنرمندانی همچون الاکوآ کاکس، زان مک ‌کلارنون، وینسنت دن آفریو، دوری جیکوبز، چارلی کاکس، الکسیس کاپوزی، کریستوفر کاک، ایزابلا مادریگال، دیونیسیو ویروز، لئون اس لامار سوم، گراهام گرین و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید مجموعه گریسلدا با الهام از داستان واقعی زندگی گریسلدا بلانکو، یک قاچاقچی بزرگ کلمبیایی معروف به بیوه سیاه، ساخته شده است. این سریال داستان صعود و سقوط گریسلدا بلانکو را از یک زن فقیر و بی‌خانمان در کلمبیا به یکی از قدرتمندترین قاچاقچیان مواد مخدر در جهان روایت می‌کند.شما می توانید سریال بسیار زیبای اکو را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال Shining Girls 2022

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال اکو Echo 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟