logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.0 /10
دانلود فیلم کتاب کلارنس The Book of Clarence 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم کتاب کلارنس The Book of Clarence 2023

فیلم کتاب کلارنس ( The Book of Clarence ) که با عنوان (Pins and Needles) به کارگردانی جیمز ساموئل (Jeymes Samuel) و در ژانر ماجراجویی، تاریخی، کمدی و درام است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون کیت استنفیلد، عمر سی، آنا دیوپ، جیمز مک‌آووی، بندیکت کامبربچ، آرجی کایلر، دیوید اویلوو، مایکل وارد، الفری وودارد، تیانا تیلور، کیلب مک‌لافلین، اریک کوفی-آبرفا، ماریان ژان-بتیست و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.7 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تهیه‌کنندگی فیلم کتاب کلارنس توسط گرت گرانت، جی زی، جیمز لاسیتر، جیانلوکا لورینی، تندو ناگندا و جیمز ساموئل به صورت مشترک انجام شد. ویرایش و تدوین این فیلم توسط تام ایگلز صورت گرفته و فیلمبرداری آن توسط راب هاردی انجام شده است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای کتاب کلارنس با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم تاریخی

دانلود فیلم The Book of Vision 2020

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کتاب کلارنس The Book of Clarence 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟