logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
5.1 /10
دانلود سریال ماجراهای اسپایدرویک The Spiderwick Chronicles 2024
100% (7 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال ماجراهای اسپایدرویک The Spiderwick Chronicles 2024

سریال ماجراهای اسپایدرویک یا افسانه های اسپایدرویک (The Spiderwick Chronicles) به کارگردانی مشترک کت کویرو و آماندا رو (Kat Coiro و Amanda Row) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر فانتزی، اکشن، ماجراجویی، هیجان‌انگیز، درام و معمایی است

فصل اول آن در سال 2024 میلادی توسط سه کمپانی 20th Century Fox Television و 20th Television و Paramount Television تولید و منتشر شد. در سریال ماجراهای اسپایدرویک هنرمندانی کریستین اسلیتر، هانتر دیلون، آلیویا آلین لیند، جک دیلن گریزر، مومونا تامادا، جوی برایانت، پتی گوگنهایم، دیلن بروس، تیگان وینچس، نوآ کاترل، آلبرت جونز و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید مجموعه “ماجراهای اسپایدرویک” محصولی مشترک از تهیه‌کنندگانی نام آشنا در صنعت فیلم و سریال است. “کت کویرو، جرمی بل، هالی بلک، آرون الی کولیت، تونی دی ترلیزی، گریس گیلروی، دی جی. گلدبرگ، الن گلداسمیت وین، جولی کین ریچ و استفانی چان” با همکاری یکدیگر این اثر جذاب را به سرانجام رسانده‌اند.”ماجراهای اسپایدرویک” در سال 2008 به صورت فیلم سینمایی نیز اکران شد.

این مجموعه تلویزیونی در چندین کشور از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان و استرالیا پخش شده است.”ماجراهای اسپایدرویک” به دلیل داستان جذاب، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و جلوه‌های ویژه چشم‌نواز، مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار گرفته است.شما می توانید سریال بسیار زیبای ماجراهایاسپایدرویک را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال Pax Massilia 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال ماجراهای اسپایدرویک The Spiderwick Chronicles 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟