logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.1 /10
دانلود فیلم شیطان وجود ندارد Evil Does Not Exist 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم شیطان وجود ندارد Evil Does Not Exist 2023

فیلم شیطان وجود ندارد ( Evil Does Not Exist ) با عنوان اصلی (Aku wa sonzai shinai) به کارگردانی ریوسوکی هاماگوچی (Ryûsuke Hamaguchi) و در ژانر درام است.این فیلم محصول سال 2023 کشور ژاپن است. در این فیلم هنرمندانی همچون هیتوشی امیکا، ریو نیشیکاوا، رایوجی کوساکا، آیاکا شیبوتانی، هازوکی کیکوچی، هیرویوکی میرا، یوشینوری میاتا، تایجیرو تامورا، یوتو توری و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید شیطان وجود ندارد اثر تحسین‌شده‌ی محمد رسول‌اف، کارگردان ایرانی، پس از سفری پربار در جشنواره‌های مختلف، افتخارات متعددی را به خود اختصاص داد. این فیلم علاوه بر کسب 11 جایزه ارزشمند، از جمله جایزه بهترین فیلم، بهترین موسیقی و بهترین کارگردانی، نامزد دریافت 15 جایزه دیگر نیز شد که موفقیتی چشمگیر به شمار می‌رود.

در میان نامزدی‌های این فیلم می‌توان به عناوینی همچون بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین تدوین و بهترین فیلمبرداری اشاره کرد که نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای این اثر در بخش‌های مختلف است.شیطان وجود ندارد با روایت داستان‌هایی درهم‌تنیده، به واکاوی مضامین عمیق انسانی و اجتماعی می‌پردازد و از این منظر مورد توجه منتقدان و تماشاگران در سراسر جهان قرار گرفته است..شما می توانید فیلم بسیار زیبای شیطان وجود ندارد را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم بیوگرافی

دانلود فیلم Captain Phillips 2013

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شیطان وجود ندارد Evil Does Not Exist 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟