logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
7.7 /10
دانلود انیمیشن رالف خرابکار Wreck-It Ralph 2012
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود انیمیشن رالف خرابکار Wreck-It Ralph 2012 با دوبله فارسی

انیمیشن رالف خرابکار (Wreck-It Ralph)  به کارگردانی ریچ مور (Rich Moore) و در ژانر کمدی خانوادگی ساخته شده است.این انیمیشن محصول سال 2012 کشور آمریکا است.در نسخه اصلی این انیمیشن جان سی ریلی، سارا سیلورمن، جک مک‌برایر و جین لینچ و غیره به صداپیشگی پرداخته‌اند

این انیمیشن از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.7 از 10 را در این وبسایت کسب کند. جالب است بدانید فیلم نامه انیمیشن ” رالف خرابکار ” توسط جنیفر لی و فیل جانسون بر اساس داستانی از مور، جانسون و جیم ریردان نوشته شده است. جان لستر تهیه‌کننده اجرایی این فیلم است. صدای شخصیت‌های فیلم به ترتیب توسط جان سی ریلی، سارا سیلورمن، جک مک‌برایر و جین لینچ ایفا شده است.

داستان فیلم درباره‌ی بازیکنی به نام رالف است که در مقابل نقش و آرزوی قهرمانی مقاومت می‌کند و در حین سفر در بازی‌ها، با یک تهدید وحشتناک مواجه می‌شود که تمام بازی را در خطر می‌اندازد. رالف ناخواسته به عنوان قهرمانی برای مقابله با این تهدید آغاز به کار می‌کند.شما می توانید انیمیشن بسیار زیبای رالف خرابکار را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک مرتبط

دانلود انیمشین جدید با دوبله فارسی

دانلود انیمیشن مسابقه دهندگان رالی جاده ای با دوبله فارسی

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن رالف خرابکار Wreck-It Ralph 2012

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟