logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
6.5 /10
دانلود سریال اتصال Connect 2022
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال اتصال Connect 2022 با دوبله فارسی

سریال اتصال و یا کانکت (Connect) که با نام اصلی (Keonekteu) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی تاکاشی میکه (Takashi Miike) می باشد.این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر جنایی، درام، فانتزی، معمایی، ترسناک، علمی‌تخیلی و هیجان انگیز است .فصل اول آن در قالب 6 قسمت در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی Studio Dragon و Studio HIM تولید و منتشر شد. در سریال اتصال هنرمندانی همچون جونگ هه-این، گو کیونگ-پیو، کیم های جون، کیم روها، کین سو، لی ته هیونگ، هان ته هی، جو بوک رائه، جانگ گوانگ، سونگ هیوک، جونگ سوک وون، سون سانگ کیونگ و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید سریال اتصال، درامی جنایی و علمی-تخیلی، داستان مردی به نام ها دونگ سو را روایت می‌کند که توسط قاچاقچیان اعضای بدن ربوده شده و یکی از چشمانش را از دست می‌دهد. ها دونگ سو پس از بهبودی، متوجه می‌شود که با فردی که چشم او را دریافت کرده است، ارتباطی عجیب برقرار کرده است. او به زودی تصاویری از جنایت‌های هولناک یک قاتل زنجیره‌ای را مشاهده می‌کند و متوجه می‌شود که چشم دزدیده‌شده‌اش در حال حاضر متعلق به آن قاتل است.شما می توانید سریال بسیار زیبای اتصال را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال کره ایی

دانلود سریال بدترین شرور با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال اتصال Connect 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟