logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7 /10
دانلود سریال اریک Eric 2024
0% (0 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال اریک Eric 2024

سریال اریک (Eric) به کارگردانی لوسی فوربز (Lucy Forbes) می باشد.این سریال محصول کشورهای آمریکا و انگلستان در ژانر جنایی، معمایی، درام و هیجان انگیز است .فصل اول آن در قالب 6 قسمت در سال 2024 توسط سه کمپانی Atlantic Pictures (II) و BCD Travel و Little Chick تولید و منتشر شد

در سریال اریک هنرمندانی همچون بندیکت کامبربچ، گبی هافمن، جف هفنر، مک کینلی بلچر سوم، فیبی نیکولز، امی لوئیز پمبرتون، دونالد سیج مکی، اریکا سوتو، جان دومان، ویلیام هوپ، آدام سیلور، خوزه پیمنتائو، کلوئه کلودل، جرارد موناکو، اورلاندو نورمن، یواخیم چیوبانو و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلمنامه این سریال نیز به قلم ابی مورگان به رشته تحریر درآمده است.

سریال اریک با همت و تلاش جمعی از افراد خلاق و ماهر به ثمر نشسته است. در این میان، نام‌هایی چون هالی پولینگر، لوسی دایک، جین فیدرستون، ابی مورگان و لوسی فوربز به عنوان تهیه‌کنندگان مشترک این اثر می‌درخشد. شما می توانید سریال بسیار زیبای اریک را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال های خارجی

دانلود سریال The Gentlemen 2024

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال اریک Eric 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟